Wanneer u gaat samenwerken met een fulfilment servicebedrijf nemen ze alle logistieke handelingen van u over. Daarbij kunt u denken aan de inslag van de goederen, de opslag van de goederen, het orderpicken, producten verpakken, het frankeren en verzenden. Er is een overzichtelijke rapportage, omdat de website van uw webshop gekoppeld is aan de computer van het e-fulfilment bedrijf waarmee u samenwerkt. In het begin, wanneer u start met uw webshop, kunnen de verkopen die u heeft nog wel door u worden bijgehouden. U kunt dan nog wel de logistieke handelingen zelf verrichten. U heeft zelf maar een paar goed lopende producten op voorraad. Wanneer de webshop groeit, is dat natuurlijk fijn, omdat u het daarvoor gestart bent. Er ontstaat wel een probleem om alle bestelde producten op tijd met de post mee te geven. U heeft meer producten op voorraad nodig om sneller te kunnen verkopen. U heeft ook meer opslagruimte nodig en meer personeel om alles voor elkaar te kunnen krijgen. Daar zijn natuurlijk kosten aan verbonden. Het is verstandiger om met een e-fulfilment servicebedrijf in zee te gaan waarbij u alleen per verwerkte bestelling betaalt en voor de opslag van de goederen. De bestellingen die worden gedaan via uw webshop worden snel verwerkt. Samenwerking Het verkopen van producten Een e-fulfilment servicebedrijf |
https://surlogic.nl/nl/ |