How to: van bedrukte koffiemok tot originele giveaway. 3 ideeën

How to: van bedrukte koffiemok tot originele giveaway. 3 ideeën Bedrukte koffiemokken zijn nog steeds een zeer populaire ‘giveaway’ om ...

How to: van bedrukte koffiemok tot originele giveaway. 3 ideeën

Bedrukte koffiemokken zijn nog steeds een zeer populaire ‘giveaway’ om aan klanten, leveranciers en andere zakelijke relaties uit te delen. Bedrukte koffiemokken worden veelal verstrekt tijdens congressen en events, open dagen en beurzen, maar kunnen natuurlijk ook tijdens een andere gelegenheid worden uitgedeeld. Bijvoorbeeld ter ere van een jubileum. Vaak gaat het dan om bedrukte mokken met logo en/of naam van het bedrijf. Om eerlijk te zijn, zijn dit niet zulke hele originele ideeën. Daarom geven wij in deze blog graag een ‘how to’ hoe je van een bedrukte koffiemok een originele giveaway kunt maken. Wij hebben drie ideeën voor jou op een rijtje gezet. Lees je mee?

 

Drijfveren of kernwaarden van je bedrijf

Ons eerste idee omvat de drijfveren of kernwaarden van je bedrijf. Oftewel: waar staat jouw bedrijf voor, wat zijn je drijfveren? Wat moeten mensen over jouw bedrijf weten en wat kunnen ze verwachten? Waar blinkt jouw bedrijf in uit? Je kunt dit samenvatten in enkele kernwaarden. Dit zijn de belangrijkste waarden die binnen jouw bedrijfscultuur gelden. Denk aan termen als betrokken, oplossingsgericht, innovatief, et cetera.

  

De doelstellingen die je hoop te behalen

Ieder bedrijf heeft doelstellingen die de ondernemer hoop te behalen. Net als de missie, de visie en de kernwaarden, staan ook de doelstellingen in het strategisch ondernemingsplan beschreven. Vaak staan hier doelstellingen in voor zowel de korte als de wat langere termijn. Heeft jouw bedrijf bijvoorbeeld als doelstelling om binnen tien jaar klimaatneutraal te ondernemen? Dan zou je zo’n doelstelling heel mooi op een koffiemok kunnen laten afdrukken. Doelstellingen die betrekking hebben op onder andere het klimaat, het dierenwelzijn en duurzaamheid, kunnen bijdragen aan een positief imago. 

 

Een slogan waaraan mensen jouw bedrijf meteen herkennen

Ook een slogan doet het altijd goed. Een zeer bekende slogan die bij zowat iedereen in het geheugen is gegrift is uiteraard de slogan “I’m lovin’ it” van McDonald’s. Maar ook andere grote, bekende bedrijven hebben er enkele ‘catchy’ slogans uit weten te gooien. Je hoeft zo’n slogan maar één keer te horen en je weet precies over welk bedrijf het gaat. Laat jouw slogan op een giveaway, zoals een koffiemok, afdrukken en ervaar zelf de impact die een relatiegeschenk kan hebben op jouw naamsbekendheid en merkherkenning.

 

https://www.loopper.com/
Tags:

Gerelateerde berichten die u niet mag missen

Aanbiedingen

Alles over laserbehandeling voor de huid

Laserbehandelingen zijn een populaire keuze voor mensen die op zoek zijn naar effectieve en niet-invasieve oplossingen voor verschillende huidproblemen. In dit artikel bespreken we de

Aanbiedingen

Efficiënt zakelijk pakket versturen met DHL

De voordelen van DHL voor zakelijke verzendingen In de dynamische wereld van zakelijke logistiek is het essentieel om betrouwbare en efficiënte verzendoplossingen te hebben. DHL

Aanbiedingen

Het starten met een ketodieet

Er zijn mensen die op een ketodieet gaan. Het idee achter het ketodieet is dat mensen proberen om het lichaam ervan te overtuigen om eiwitten

Aanbiedingen

Wat zijn de kosten van een nieuwe keuken

Een nieuwe keuken is een investering die niet alleen je wooncomfort verhoogt, maar ook de waarde van je huis kan laten stijgen. De kosten voor

Aanbiedingen

De basisprincipes van duurzaam bouwen in Noorwegen

Noorwegen, met zijn adembenemende landschappen en ongerepte natuur, is een droombestemming voor velen. Het land biedt niet alleen spectaculaire uitzichten, maar ook een unieke kans

Aanbiedingen

De toekomst van duurzame paardenhouderij

In de afgelopen decennia is de paardenhouderij aanzienlijk geëvolueerd. Van traditionele methoden naar moderne, geavanceerde technieken, de sector heeft zich aangepast aan veranderende tijden en