Digitale transformatie door de smartphoneNaast het feit dat mobiele apps momenteel de snelst groeiende technologie wereldwijd zijn, hebben ze ook blijvende invloed op hoe bedrijven denken en werken, want we leven in het tijdperk van de consument. Maar smartphonehoesjes gaan ook een grote rol hierbij spelen, de verwachting is dat smartphonehoesjes een echte toegevoegde waarde gaan leveren aan de mobiele apparaten ten ondersteuning van het praktisch werken met je telefoon. In 2022 zullen steeds meer smartphonehoesjes op de markt komen die echt een toegevoegde waarde kunnen leveren aan de telefoon. Overgang naar mobile-onlyMet steeds meer focus op customer experience (CX) en het almaar toenemende internetverkeer via mobiele devices worden steeds meer services grotendeels geraadpleegd via mobiele telefoons. Wanneer was de laatste keer dat jij online gebankierd hebt achter het grote scherm? Een nieuwssite bezocht hebt op je laptop? Een bestelling hebt gedaan via de website van Bol.com? De verwachting is dat smartphonehoesjes hier steeds meer een ondersteunende functie gaan vervullen van een smartphone. Meer dan de helft van e-commerce via mobielMobiel shoppen maakt al jaren een opwaartse beweging. Steeds meer online shops investeren in een geweldige gebruikservaring op mobiel, met als doel zoveel mogelijk drempels weg te nemen en zo de conversie te boosten. De verwachting is dat in 2021 meer dan de helft van alle transacties met een mobiele telefoon afgehandeld wordt, en in 2022 zelfs 75%! Dat geldt voor food, retail en tickets, maar steeds vaker ook voor meer complexe aankopen als verzekeringen, maatwerk-producten en reizen. |
https://www.telefoonhoesje.nl/ |