Wij Nederlanders zijn er erg dol op; recht door zee zijn, je hart op je tong hebben, zeggen waar het op staat. Het past typisch bij het nuchtere volkje dat wij zijn en dat kan ook wel eens de reden zijn dat we zo gevoelig zijn voor content marketing. Niemand staat immers nog stil bij de posters op het station. Iedereen loopt naar de toilet om te plassen of de keuken om drinken in te schenken als het reclameblok begint. We willen enkel en alleen even de oortjes en oogjes openen als het om reclame gaat waar we zelf interesse in hebben en dat principe is exact waar content management op inhaakt. De kracht van content marketingDe kracht van content marketing ( oftewel artikelen plaatsen ) zit hem in het feit dat er contact is tussen koper en verkoper waarbij de eerste wordt voorzien van informatie zonder dat er een opdringerige verkooppoging wordt gedaan. Dit kan via verschillende media worden bereikt. Door de boodschap promotioneel te maken kan de content makkelijker gedeeld worden en is de kans vele malen groter dat het bij soortgelijke mensen, de doelgroep, terecht zal komen. De content die verspreid wordt hoeft namelijk geen verkooppoging te bevatten maar het bereikte publiek weldegelijk aansporen tot het bezoeken van de website. Tips voor veel tijdbesparingZipzoo helpt je bij het uitvoeren van jouw online marketing. Bij Zipzoo worden jouw artikelen gemakkelijk op wel 400 websites gezet. Met deze tool kan je veel extra bezoekers genereren op korte termijn en daarmee verbeterd ook jouw vindbaarheid in zoekmachines als Google, Bing en Yahoo! verbetert. Wij testten Zipzoo uitgebreid uit. Onze ervaring: een heldere en gebruiksvriendelijke interface en een verbluffend uitkomst.
|