In een winkel is het voor de verkoop van belang dat de producten op de juiste manier onder de aandacht worden gebracht. Wij mensen zijn er namelijk goed in om te scannen. Dat houdt dus in, dat wanneer bepaalde producten niet in het zicht staan of liggen, de kans op verkopen een stuk kleiner zijn. Een goed voorbeeld hiervan zijn natuurlijk de welbekende A-merken in de supermarkt. Wat je vaak ziet, is dat de op ooghoogte liggen. Op deze manier kiezen mensen vaak voor gemak en pakken ze deze producten als eerste. Om er nu voor te zorgen dat ook in jouw winkel bepaalde producten onder de aandacht kunnen worden gebracht, is het gebruik van goede displays van Drameco een absolute must have. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor een display met verlichting, maar zijn er allerlei andere soorten mogelijk.
Wat is een display precies?
Een winkel display is een type display dat onder een hoek of schuin staat, meestal om het de klanten gemakkelijker te maken de getoonde producten te bekijken. Dit type display wordt vaak gebruikt in winkels en andere commerciële omgevingen om artikelen zoals boeken, elektronica of andere koopwaar te tonen. Winkeldisplays kunnen worden gemaakt van een aantal verschillende type materialen, waaronder hout, metaal of kunststof, en zijn ontworpen om stevig te zijn en in staat om het gewicht van de weergegeven items te ondersteunen. Ze kunnen worden geplaatst op de toonbank, planken of andere oppervlakken, en worden vaak gebruikt in combinatie met andere soorten displays, zoals rekken of vrijstaande displays.
De voordelen van een display in je winkelHet gebruik van inhangmanden en natuurlijk ook stapelmanden zijn een goede manier om bepaalde producten extra onder de aandacht te brengen. Voor een uitgebreid overzicht, is het verstandig eens een kijkje te nemen op https://www.drameco.nl/winkelinrichting/inhangmanden-en-stapelmanden/. Omdat het gebruik van deze manier van displaying ontzettend veel voordelen heeft, hebben we er een aantal voor je op een rijtje gezet.
Tot slotDat één of meerdere displays in je winkel er aan kunnen bijdragen dat je je omzet flink kunt verhogen, dat moge wel duidelijk zijn. Toch is het wel van belang dat je niet overdrijft en er wel voor zorgt dat ze op de juiste plek komen te staan. Zo zijn de welbekende kassakoopjes natuurlijk een uitgelezen kans om de klant net die paar euro’s extra uit te laten geven. Je zult zien dat dit ontzettend veel voordelen heeft, ten opzichte van wanneer je deze producten elders in de winkel positioneert.
|