Eten bestellen is de afgelopen jaren steeds populairder geworden. Dat is goed te zien aan ons gedrag op thuisbezorg apps als thuisbezorgd, UberEats, Deliveroo en Eet24. Mensen gebruiken deze apps massaal en daardoor wordt er nauwelijks nog gebeld naar een restaurant om eten te bestellen. Alles gaat via deze apps omdat het veel makkelijker is en er veel minder gedoe mee is. Onze voorkeuren beginnen wel steeds meer te veranderen en ook onze wensen gaan veranderingen door. In deze blog gaan we daarom twee trends verder toelichten binnen de thuisbezorging apps. We willen het eten steeds sneller hebbenWanneer we eten bestellen willen we dat het liefst meteen hebben. Onze wachttijd is gemiddeld slechts 30 minuten en alsnog vinden we dat veel te lang. We worden dus steeds ongeduldiger en dat heeft gevolgen. Zo zijn er restaurants die hier slim op inspelen en bijvoorbeeld een garantie doen dat zij binnen 30 minuten bezorgen. Gebeurt dit niet? Dan is het eten gratis! Eten bestellen bij nieuwe restaurants blijft een hot ietsHoewel we steeds vaker eten bestellen, blijven we wel bestellen bij steeds meer nieuwe restaurants. Dat is niet alleen goed voor de ondernemers op deze app, maar ook voor de bezorging apps zelf. Hierdoor krijgt het namelijk meer geloofwaardigheid en kunnen meer mensen profiteren van de voordelen die deze apps met zich meebrengen. Kortom, de komende jaren zal deze trend zeker nog niet voorbij zijn. Integendeel, de delivery apps zullen hot blijven en zelfs buiten corona zullen hier steeds meer nieuwe ontwikkelingen in komen. |
https://restoranto.com/nl/eten-bestellen-bij-nieuwe-restaurants/ |