Je kent het vast wel, de website bol.com. In een paar jaar is die onderneming uitgegroeid tot een mega grote onderneming, met super veel verkopers en klanten. Het is zelfs zo, dat bol.com het meest gebruikte startpunt is voor online shoppers. Dat klinkt jou waarschijnlijk vast goed in de oren. Waar is de eerste plek waar je gaat zoeken naar cadeautjes bij kerstmis of sinterklaas? Op welke website bestel jij de meeste verjaardagcadeau’s? Hoogstwaarschijnlijk is dat bol.com. Dat is ook niet gek, want er worden heel veel producten aangeboden op die website.
Als klant, is de website van bol.com ontzettend handig, maar wist je ook dat je als ondernemer heel goed gebruik kan maken van het platform van bol.com? Met maar liefst 9 miljoen unieke bezoekers per maand, is het een heel goed bezocht platform dat overal in Nederland bekend is. Als ondernemer kan je daar super goed gebruik van maken, door te adverteren op bol! Dat heeft namelijk heel veel grote voordelen. Ten eerste bereik je met advertenties op bol.com heel veel nieuwe klanten. Dat is altijd fijn, maar zeker in tijden als deze waarin het bestaan van veel ondernemingen wankel is. Een tweede groot voordeel van adverteren op bol com, is dat er veel verschillende advertentiemogelijkheden zijn, zo kan je op extra veel manieren nieuwe klanten bereiken. Een derde voordeel van adverteren op dit grote netwerk, is dat het zorgt voor meer zichtbaarheid en bereik op bol.com. En welke onderneming wil dat nou niet? Lijkt je het wel wat, dat adverteren op bol.com? Dan kan je er aan denken om dit uit te besteden aan een betrouwbaar bureau, bijvoorbeeld Economy. Daar hebben ze al vijftien jaar lang ervaring met marketingstrategieën en online marketing. Zij kunnen een goede feedmarketingstrategie opzetten voor jouw bedrijf op bol.com. Ze beheren de advertenties en optimaliseren de huidige feed. Super toch?! |
https://www.economy.nl/ |